Daisypath Anniversary tickers

April 25, 2011

Surprise sayang

Terketar-ketar ni nak post kat blog eddy, saja nak gedik. HAHA.


Ehem! Amacam sayang? Cantik tak blog bertukar u nie? Transform sikit kan. Hehe. Untuk makluman, blog lama aku dah di delete! Tapi, tunggu ler, ada surprise lagi. Mesti eddy suke. Sengih-sengih dia nanti. HAHA. Okay la, tak payah cakap banyak. Nanti orang meluat pulak, yela banyak orang dengki. *senyum sinis sikit. Hihi. Tadi teman si budak ni buat homework, tapi ada masa pulak nak Ym-ing dengan Fb-ing. Pelik tak pelik? HAHA
.


Aku ada jugak terbaca message-message eddy dekat FB. Ada jugak ya yang request suruh eddy ni rajin update blog. Ohhh, bagus bagus. Pembaca setia ya? Hehe. Takpa, blog da lawa sikit ni, boleh ler awok kaborkan pada deme. Sabo ye. Kalau tak sabo, kita bako je blog ni. HAHAHAHAHA. *da naik gila sikit, sorry. Hihi. Okay okay, nanti aku nasihatkan dekat eddy ye rajin update ni. Budak ni lain sikit. Malas bebenor. baca blog pandai! HAHA. Jangan risau, jangan susah hati, chill oke? Insya Allah, lepas ni dia akan rajin update. Aku akan paksa! HAHAHA.




Inilah yang sempat di print screen. Tapi, alamak! Tak surprise! Sudah kantoi. HAHAHA. Takpelah, hope u appreciate this. Saja nak buat u happy, sengih-sengih, manja-manja sikit. Hehe. Yela, bulat u garang macam singa kan? Oke, kantoi. :P


Caption from the pic :
1. Tekunnya buat keje sekolah. Hihi.
2. Sengih sorang-sorang ye bang? Tahu, senyum kat kiteeee. wek! HAHA
3. BLUR !
4. Peace yawwww :)
5. Senyum lagi. Heeeeeee :D
6. Muah muah! HAHA :P


Nota tangan bukan kaki :)

Hari ni dah genap 26 haribulan. Thanks sayang, ingatkan kita. Awak baik, oke dia suka. Hihi. So, dah 1 years 5 month. Sukanya. Banyak dah dugaan saya tempuh, YEAH ! Saya kuat, YEAH ! Okay, yang tu over, sebab aku cengeng. Kan eddy kan? HAHAHA. Okay, tu jelah. Peace! Bukan peace no war. Wekkkkk ! :P



Salam sayang, SYAZA AZIZ :D

No comments:

Post a Comment