Daisypath Anniversary tickers

January 03, 2011

Ade mesin mase tak ?

mane ade jual time machine ? aku nak beli lah . aku nk pergi tahun lepas , mase dy belum jumpe budak tu . aku nak fixed everything . orang kate , takde dulu , takde sekarang . kalau dulu kau tak kenal dy , takdela aku pendam sangat perasaan ni . sekarang , kau yg tak bole sabar dgn perasaan and keadaan sekarang . aku text kau sbb aku rindu , tapi makin lame kau makin bukak topik yg bukan2 and kau sampai membenci benci aku segala , nak berbunuh bunuh aku bagai . kau betol ke nak bunuh aku ? fikir lah sikit . kalau betol lah kau tu syg aku , kau mesti bole relax and sabar . tapi kenapa sekarang tk ? kau makin tunjukkan kt aku yg kau benci aku . aku makin takot nak rapat dgn kau . ape nih ? kau kan da besar , bwk2 lah bersabar . mengucap sikit . aku bace post kau , kau ade admirer ? yela , orang lawa mcm kau semua orang nak . bagus lah tu , sekurang2 nye kau takdelah nak bunuh aku kan ? :)

No comments:

Post a Comment