Daisypath Anniversary tickers

November 23, 2010

untuk orang yang ikot ikot , and tade pendirian mcm kaw ,

hoy , aku tahu gambar aku tak cantik , kaw tk perlu la nak kutuk camera aku kan . kaw nak comment kaw comment jela gambar tu walaupon aku tahu kaw tak tahu ape2 pasal dunia foto . yang kaw tahu cume lomo and holga yg kaw beli rm100 kt internet tu . takesa lah kan , setakat camera yg letak kt mata and tros tekan untuk snap tu , nenek aku yang terketar ketar tu pon bole gune kott . owhhh , lupe . kaw kan ganas kan , mane main dslr , btol ? fuck la wei , aku tgk kaw dulu pakai bootcut and kemeja jugak . retro katanya . KATANYA LA . kaw pon kawan aku kan , malas la aku nak kutuk kaw . tak baik . tapi kaw sedar sikit , pastikan ilmu kaw tu tinggi sebelom nak kutuk orang lain . and lagi satu , alpha aku bukan camera compact . faham ? dah , berambus !

No comments:

Post a Comment