Daisypath Anniversary tickers

October 27, 2010

i'm waiting ,

11 month 1 days , alhamdulillah . its getting better , walaupon kadang2 ade masalah tapi aku tak pernah nak ambik serius . hebad kan aku ? :P haha . tade lah . aku biase jeh . ptg nih aku tido then bangun lambat . GRR , dy kate nak kejut . tapi dy tak kejut ouh , kejam btol lah ! act aku tak kesah pon , aku bole bgun sendiri . cume saje nak manje2 kan . hehe . apsal ? korang geli ? lantak lah . biaselah , budak2 mmg mcm ni . now exam , paper pon bole tahan susa . haish . ape lagi , pusing dadu lah atas meja tu . bile cikgu bgi soalan je , muke aku bersemangat nak jawap . aku lah orang pertama yg menulis kt test pad tuh . lagi 10 minit , aku lah orang pertama yang asyik mngoyak test pad tuh . haha . salah tulis tau . haha! starting esok , semua killer paper . esok science paper 1 and 2 , next day lagi lah paper orang gile . ARAB & SEJARAH . aduh , mmg aku jadi copying machine lah . haha . wish me luck , bye2 .



pssstt ; 26 november 2010 , dtg cepat bole ?
tak sabar2 da nih , tolong lah <3

No comments:

Post a Comment